dorabka tempomatu
-
- Nováčik
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: Št Jan 14, 2010 6:11 pm
- Bydlisko: Povazska Bystrica
dorabka tempomatu
tak na ceskom fore som nasiel dodatocnu montaz tepomatu,, tak dnes som sa rozhodol to vyskusat a ono to fakt funguje zatial to mam len provizorne ,, postupoval som podla tohoto navodu http://rapidshare.com/files/138388883/L ... _n_vod.zip sice to je na lagunu II ale vsetko sedi len farby kablikov su odlisne,,, este by so potreboval cez diagnostiku aktivovat tempomat aby sa zobrazoval na PC http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... sc&start=0 [/url]
Renault Megane 1,6 16V 83kw r.v:03
-
- Nováčik
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: St Jún 30, 2010 3:36 pm
- neshoda
- Priateľ klubu
- Príspevky: 997
- Dátum registrácie: St Okt 07, 2009 10:20 am
- Bydlisko: Banská Bystrica
palo pod krytom kde je víškové nastavenie svetiel je biela koncovka na prepínač
Megan Grandtour II 2008 2.0 dCi 110kW
Megan Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW - Totaled

http://www.spritmonitor.de/en/detail/38 ... ?cdetail=1
http://picasaweb.google.com/rado.megane.rakovicky
Megan Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW - Totaled

http://www.spritmonitor.de/en/detail/38 ... ?cdetail=1
http://picasaweb.google.com/rado.megane.rakovicky
-
- Nováčik
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: St Jún 30, 2010 3:36 pm
- jozefr
- Dobrý priateľ klubu
- Príspevky: 2467
- Dátum registrácie: Ut Sep 29, 2009 8:46 am
- Typ vozidla: Renault Megane II Grandtour 2005
- Bydlisko: Kosice
hej v podstate ano, este ti treba potom povolit nieco v RJ aby si mal vystup na palubnom pc
Garaz Renault Megane II Grandtour 2005, 1.5dci 78kW (chip 89kW/301NM), 6st man. 

-
- Nováčik
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: St Jún 30, 2010 3:36 pm
- jozefr
- Dobrý priateľ klubu
- Príspevky: 2467
- Dátum registrácie: Ut Sep 29, 2009 8:46 am
- Typ vozidla: Renault Megane II Grandtour 2005
- Bydlisko: Kosice
joj sam to zvladnes neboj, treba ti len spravit tu packu. To co ti treba spravit v Renault servise je len povolit zobrazovanie na palubnom pc a pokial som dobre cital tak to nieje nutne... ak nechces nemusis.
stiahni si ten navod co ma v prvom prispevku thomas1105 a sprav to podla toho a mas to
stiahni si ten navod co ma v prvom prispevku thomas1105 a sprav to podla toho a mas to

Garaz Renault Megane II Grandtour 2005, 1.5dci 78kW (chip 89kW/301NM), 6st man. 

-
- Nováčik
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: St Jún 30, 2010 3:36 pm
-
- Nováčik
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: Št Jan 14, 2010 6:11 pm
- Bydlisko: Povazska Bystrica
-
- Nováčik
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: St Jún 30, 2010 3:36 pm
-
- Nováčik
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: Št Jan 14, 2010 6:11 pm
- Bydlisko: Povazska Bystrica
-
- Nováčik
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: St Jún 30, 2010 3:36 pm
-
- Nováčik
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: Št Jan 14, 2010 6:11 pm
- Bydlisko: Povazska Bystrica
-
- Nováčik
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: St Jún 30, 2010 3:36 pm
- neshoda
- Priateľ klubu
- Príspevky: 997
- Dátum registrácie: St Okt 07, 2009 10:20 am
- Bydlisko: Banská Bystrica
na vrakovisku to nenájdeš nieje to originál či? ja som si to vyrobil
a treba ti ten prepínač v renaulte stojí okolo 26€
a treba ti ten prepínač v renaulte stojí okolo 26€
Megan Grandtour II 2008 2.0 dCi 110kW
Megan Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW - Totaled

http://www.spritmonitor.de/en/detail/38 ... ?cdetail=1
http://picasaweb.google.com/rado.megane.rakovicky
Megan Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW - Totaled

http://www.spritmonitor.de/en/detail/38 ... ?cdetail=1
http://picasaweb.google.com/rado.megane.rakovicky
-
- Nováčik
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: Št Jan 14, 2010 6:11 pm
- Bydlisko: Povazska Bystrica
- neshoda
- Priateľ klubu
- Príspevky: 997
- Dátum registrácie: St Okt 07, 2009 10:20 am
- Bydlisko: Banská Bystrica
mňa to stálo origo prepínač + asi 200 sk matroš nejaká krabička , rezistory a mikrospínače + trochu drôtu
ovládanie mám pod volantom podobne ako rádio len na strane smeroviek
ovládanie mám pod volantom podobne ako rádio len na strane smeroviek
Megan Grandtour II 2008 2.0 dCi 110kW
Megan Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW - Totaled

http://www.spritmonitor.de/en/detail/38 ... ?cdetail=1
http://picasaweb.google.com/rado.megane.rakovicky
Megan Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW - Totaled

http://www.spritmonitor.de/en/detail/38 ... ?cdetail=1
http://picasaweb.google.com/rado.megane.rakovicky
- jozefr
- Dobrý priateľ klubu
- Príspevky: 2467
- Dátum registrácie: Ut Sep 29, 2009 8:46 am
- Typ vozidla: Renault Megane II Grandtour 2005
- Bydlisko: Kosice
Tak som stravil studovanim tempomatu par hodin a prisiel som na to ze by sa to malo dat dorobit aj u mna. Treba len vytiahnut kable z riadiacej jednotky, ktora je medzi baterkou a vzduchovym filtrom. Problem je ale v tom ze postup na CZ fore je pre RJ SAGEM 3000 a ja som zistil ze mam RJ SIEMENS SID301. Tak som googli dalej a vypatral som rozlozenie pinov na jednotlivych RJ v EN a CZ:
Siemens:
Sagem:
Je potrebne vytiahnut kable z kontaktov na RJ a to A2, D2, D3 a C3 pre omedzovac. Z A2 a 12V napajania popripade aj C3 sa robi spinac na zapnutie vypnutie tempomatu a obmedzovaca. A D2 a D3 je pripajane na packu(spinac) pri volante na ovladanie rychlosti + - ... Ale pri pinoch D3 je medzi RJ rozdiel, pre Siemens je to "kostra" a pre Sagem je to nejaky "spatny signal programatora rychlosti". Niesom elektrikar ale moze to ovplyvnovat nejak samotnu schemu spinacov pre ovladanie tempomatu ? Napada ma take laicke riesenie mozte sa prosim vas chalani pozriet aku mate RJ ? Ak ma niekto z vas Siemens a tempomat mu ide tak je riesenie jasne. Siemens RJ by mali mat dieslove motory.
Siemens:


Sagem:


Je potrebne vytiahnut kable z kontaktov na RJ a to A2, D2, D3 a C3 pre omedzovac. Z A2 a 12V napajania popripade aj C3 sa robi spinac na zapnutie vypnutie tempomatu a obmedzovaca. A D2 a D3 je pripajane na packu(spinac) pri volante na ovladanie rychlosti + - ... Ale pri pinoch D3 je medzi RJ rozdiel, pre Siemens je to "kostra" a pre Sagem je to nejaky "spatny signal programatora rychlosti". Niesom elektrikar ale moze to ovplyvnovat nejak samotnu schemu spinacov pre ovladanie tempomatu ? Napada ma take laicke riesenie mozte sa prosim vas chalani pozriet aku mate RJ ? Ak ma niekto z vas Siemens a tempomat mu ide tak je riesenie jasne. Siemens RJ by mali mat dieslove motory.
Garaz Renault Megane II Grandtour 2005, 1.5dci 78kW (chip 89kW/301NM), 6st man. 

- neshoda
- Priateľ klubu
- Príspevky: 997
- Dátum registrácie: St Okt 07, 2009 10:20 am
- Bydlisko: Banská Bystrica
jozef napájanie je z tých kontaktov RJ a ty to potrebuješ ukostriť ten prepínač na MAM niekde pod prístrojovkou. nepúšťaj tam 12V odfajčíš si RJ
pozri tú schému DG pre prepínač 1081 v elektroschémach
Ovládanie potom len na RJ a je jedno ktorý kam ono to spája len obvod s príslušným odporom
pozri tú schému DG pre prepínač 1081 v elektroschémach
Ovládanie potom len na RJ a je jedno ktorý kam ono to spája len obvod s príslušným odporom
Megan Grandtour II 2008 2.0 dCi 110kW
Megan Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW - Totaled

http://www.spritmonitor.de/en/detail/38 ... ?cdetail=1
http://picasaweb.google.com/rado.megane.rakovicky
Megan Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW - Totaled

http://www.spritmonitor.de/en/detail/38 ... ?cdetail=1
http://picasaweb.google.com/rado.megane.rakovicky
- jozefr
- Dobrý priateľ klubu
- Príspevky: 2467
- Dátum registrácie: Ut Sep 29, 2009 8:46 am
- Typ vozidla: Renault Megane II Grandtour 2005
- Bydlisko: Kosice
no potom ale uz netusim odkial to napajanie vytiahnut... nikde pisu z osvetlenia inde z radia ...
pozri tu napriklad ma to napajanie potiahnute zo zapalovania natvrdo cez rezistor... http://picasaweb.google.com/diagnet/MeganeIICruiseControl#5298366041610525474
a ja som si to svoje zapnutie vypnutie tempomatu predstavoval takto:
http://picasaweb.google.com/VantagezCR/Renault#5390297315501005378
pozri tu napriklad ma to napajanie potiahnute zo zapalovania natvrdo cez rezistor... http://picasaweb.google.com/diagnet/MeganeIICruiseControl#5298366041610525474
a ja som si to svoje zapnutie vypnutie tempomatu predstavoval takto:
http://picasaweb.google.com/VantagezCR/Renault#5390297315501005378
Garaz Renault Megane II Grandtour 2005, 1.5dci 78kW (chip 89kW/301NM), 6st man. 

- neshoda
- Priateľ klubu
- Príspevky: 997
- Dátum registrácie: St Okt 07, 2009 10:20 am
- Bydlisko: Banská Bystrica
pardom zle som si to pozrel je tam napájanie z 1337-MA11 poistky v motorovom priestore na koncovke MA tak si to napoj s nejakej poistky v kabíne 7,5A
Megan Grandtour II 2008 2.0 dCi 110kW
Megan Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW - Totaled

http://www.spritmonitor.de/en/detail/38 ... ?cdetail=1
http://picasaweb.google.com/rado.megane.rakovicky
Megan Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW - Totaled

http://www.spritmonitor.de/en/detail/38 ... ?cdetail=1
http://picasaweb.google.com/rado.megane.rakovicky
- jozefr
- Dobrý priateľ klubu
- Príspevky: 2467
- Dátum registrácie: Ut Sep 29, 2009 8:46 am
- Typ vozidla: Renault Megane II Grandtour 2005
- Bydlisko: Kosice
mne sa zdalo ze si to zle kukol lebo som pozeral ten obrazok X krat a jedine co je uzemnene je ta ledka osvetlenia. Ten prepinac aj na tej scheme vidno ze su len tempomat, obmedzovac a napajanie.
Ano original napajanie je z poistkovej skrine 1337 kontakt 11 na prepinac 1081 a kontakt A2. Ale fakt myslis ze bude lepsie to tahat z poistkovej skrine alebo pripajat kade tade ako dat vlastnu poistku 1A priamo z baterky a mat pokoj ? Moje prakticke skusenosti s elektrikou su minimalne takze ked myslis ze je to lepsie z tej poistkovej skrine tak to tak radsej spravim
Ale co su potom tie EAP43-1 a EAP43-3 ?
objasnenie pre ostatnych:
1081 - spinac zapnutia/vypnutia tempomatu/obmedzovaca umiestneny vlavo dole pod volantom pri ovladani svetlej vysky svetiel popripade ASP.
120 - riadiaca jednotka auta umiestnena medzi bateriou a vzduchovy filtrom v motorom priestore. Modely RJ su rozne Sagem S3000, Deplhi DDCR alebo Siemens SID301.
331 - ovladanie tempotu na volante
1337 - poistkova skrinka umiestnena vpravo od auto baterie
1519 - by malo byt nieco s ovladanim ASP, asi to bude spinac na vypnutie/zapnutie ASP
Ano original napajanie je z poistkovej skrine 1337 kontakt 11 na prepinac 1081 a kontakt A2. Ale fakt myslis ze bude lepsie to tahat z poistkovej skrine alebo pripajat kade tade ako dat vlastnu poistku 1A priamo z baterky a mat pokoj ? Moje prakticke skusenosti s elektrikou su minimalne takze ked myslis ze je to lepsie z tej poistkovej skrine tak to tak radsej spravim

Ale co su potom tie EAP43-1 a EAP43-3 ?

objasnenie pre ostatnych:
1081 - spinac zapnutia/vypnutia tempomatu/obmedzovaca umiestneny vlavo dole pod volantom pri ovladani svetlej vysky svetiel popripade ASP.
120 - riadiaca jednotka auta umiestnena medzi bateriou a vzduchovy filtrom v motorom priestore. Modely RJ su rozne Sagem S3000, Deplhi DDCR alebo Siemens SID301.
331 - ovladanie tempotu na volante
1337 - poistkova skrinka umiestnena vpravo od auto baterie
1519 - by malo byt nieco s ovladanim ASP, asi to bude spinac na vypnutie/zapnutie ASP
Naposledy upravil/-a jozefr v Št Júl 08, 2010 7:35 pm, upravené celkom 2 krát.
Garaz Renault Megane II Grandtour 2005, 1.5dci 78kW (chip 89kW/301NM), 6st man. 

- neshoda
- Priateľ klubu
- Príspevky: 997
- Dátum registrácie: St Okt 07, 2009 10:20 am
- Bydlisko: Banská Bystrica
tie EAP by mali byť prechody cez karosériu alebo nejakú konštrukciu na vozidle
Megan Grandtour II 2008 2.0 dCi 110kW
Megan Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW - Totaled

http://www.spritmonitor.de/en/detail/38 ... ?cdetail=1
http://picasaweb.google.com/rado.megane.rakovicky
Megan Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW - Totaled

http://www.spritmonitor.de/en/detail/38 ... ?cdetail=1
http://picasaweb.google.com/rado.megane.rakovicky
Návrat na "Technické záležitosti Megane II."
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný