Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ

Nieco nefunguje na aute? Spytajte sa, mozno niekto poradi. Len pre MEGANE I.
Užívateľov profilový obrázok
Ferrari
Meganista
Príspevky: 266
Dátum registrácie: Po Feb 27, 2012 6:21 pm
Typ vozidla: Megane I, 2001, 1,9 D
Peugeot 306 1,4 B - predané
Škoda 125L s Favo motorom
Bydlisko: Partizánske

Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ

Príspevokod užívateľa Ferrari » So Feb 16, 2013 7:30 pm

Páni, chvíľku som hľadal, no nenašiel...keďže som k autu nedostal kľúč s ovládaním centrálu a aj tak mám vymenú komfortku, chcel by som sprevádzkovať centrál tak, že namontím k nemu RJ s DO a mal by byť pokoj. Teraz je otázka, že ako. Nechcem objavovať Ameriku, ak mi niekto vie pomôcť, bok by som rád.

Viem, že teoretick yby sa to malo urobiť tak, že napojiť jednotlivé motory z RJ, to mi príde ale komplikované, nakoľko by bol problém nájsť správne káble. Napadlo ma ale, že ak funguje ovládanie centrálu tým vnútroným tlačidlom, čo takto napojiť RJ na káble idúce do tohto tlačítka. Akurátže celkom presne neviem, či tlačítko dáva tie isté signály, ako RJ ...no nechcem proste niečo odkúriť...

PS - pre upresnenie (aj keď by to malo byť zrejmé z podpisu), je to phase II

Plán mám taký, že pomerám, aké impulzy idú z toho interiérového spínača zamykania a tiež pomerám, aké impulzy idú z RJ centrálu a ak sa impulzy budú zhodovať, tak proste pripojím RJ paralelne so spínačom a hádam bude dobre a nič nezahorí...keby mi ešte tak neodišiel merák :-(
Naposledy upravil/-a Ferrari v So Feb 23, 2013 2:00 pm, upravené celkom 1 krát.
Megane I, 2001, 1,9 D; 4,9-5,1 l/100 km
Užívateľov profilový obrázok
BOB
Meganista
Príspevky: 248
Dátum registrácie: Ne Sep 12, 2010 8:54 pm
Typ vozidla: Renault Megane I, 1.9 TD 66kw r.97

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Príspevokod užívateľa BOB » Ne Feb 17, 2013 4:50 pm

ak mas funkcni imobilizer je to problem ak nie jeto polahcujuce tlacidlo strede palubovky je ovladane minusovim inpulzom niejeto problem zapojit staci ti el skusacka na 12 w a aku riadicku si kupis tolko funkci budes mat ja som nic extra nekupoval iba viskakovaci kluc odskok kufra dotah okien blokovanie motora pohib senzor v interieri mozem pofotit .gram chibi neriesim tak ma neopravujte vdaka za pochopenie :twisted:
Užívateľov profilový obrázok
Ferrari
Meganista
Príspevky: 266
Dátum registrácie: Po Feb 27, 2012 6:21 pm
Typ vozidla: Megane I, 2001, 1,9 D
Peugeot 306 1,4 B - predané
Škoda 125L s Favo motorom
Bydlisko: Partizánske

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Príspevokod užívateľa Ferrari » Ne Feb 17, 2013 4:58 pm

Uff, chyby b aani tak nevadili, ako to, že absentujú čiarky a potom uniká význam textu ;-)

Ak som to správne pochopil, chceš mi povedať, že to tlačidlo ovláda mínusové (kostrové) impulzy a teda či už pri zamknutí a či odomknutí vlastne ne okamih ukostrí príslušný výstup zo spínača. Tak? A potom treba RJ zapojiť proste tak, aby ovládala -, nie + a v podstate stačí paralelne zapjiť na tie výstupy zo spínača, presne ako som plánoval...

Ešte aby PhI a ph II mali rovnaký systém ovládania...ale však to si preverím, henĎ, ako mi príde RJ a tiež zoženiem merák...
Megane I, 2001, 1,9 D; 4,9-5,1 l/100 km
Užívateľov profilový obrázok
BOB
Meganista
Príspevky: 248
Dátum registrácie: Ne Sep 12, 2010 8:54 pm
Typ vozidla: Renault Megane I, 1.9 TD 66kw r.97

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Príspevokod užívateľa BOB » Ne Feb 17, 2013 8:25 pm

presne taK MINUSOVI IMPULZ ak som ta zmietol prepac z oknami sa budes musiet pohrat .prepac ze so vlane otpovedal na tvoju temu nechcel somta zmiast :oops:
Užívateľov profilový obrázok
Ferrari
Meganista
Príspevky: 266
Dátum registrácie: Po Feb 27, 2012 6:21 pm
Typ vozidla: Megane I, 2001, 1,9 D
Peugeot 306 1,4 B - predané
Škoda 125L s Favo motorom
Bydlisko: Partizánske

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Príspevokod užívateľa Ferrari » Po Feb 18, 2013 4:34 am

Nie-nie, dobre, dobre, ja som rád, že aspoň niekto sa chytil, ďakujem. Len naozaj, neber to zle, ale tie čiarky sú sakra dôležité, aby človek vedel, kde sa veta delí...keby si videl, čo narobí nedávanie čiarok a bodiek v Nemčine, to by ti to hmeď bolo jasné...
Megane I, 2001, 1,9 D; 4,9-5,1 l/100 km
Užívateľov profilový obrázok
Ferrari
Meganista
Príspevky: 266
Dátum registrácie: Po Feb 27, 2012 6:21 pm
Typ vozidla: Megane I, 2001, 1,9 D
Peugeot 306 1,4 B - predané
Škoda 125L s Favo motorom
Bydlisko: Partizánske

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Príspevokod užívateľa Ferrari » So Feb 23, 2013 1:59 pm

Megane I, 2001, 1,9 D; 4,9-5,1 l/100 km

Návrat na "Technické záležitosti Megane I."

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní